<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251490315020488942\x26blogName\x3dFR+;+FOR+REVENGE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://byybunnyelmoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://byybunnyelmoo.blogspot.com/\x26vt\x3d5255312812986486219', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Oh hello. I am Bubu and I am 16. Donuts and novels are my favorite things.

Saturday 18 December 2010


WOOT WOOT AWAKK :(
saya sangat rindukann awakk tau takk ? HUH ! kenapaa awak macam nyh ? ishh , ingat awakk tuh baek tapi sama jea macam lelaki takk guna yang kart luar sanea tuh taw . awakk tauu kenapa saya percaya kartt awakk , sebab sepanjang kita kawan ( sebelum kita couple ) setiap kali awakk tolong saya , saya akan cakap , SAYANG KAU , tapi awakk tak pernahh pon balas kata sayang tuhh , tapi time tuh sayea tadea perasaan lagi kart awakk . hrmm , sebab itu laa saya percaya kart awakk sebab saya tauu awak nyh baek dan boleh diharap . banyak2 couple saya, awakk yang paling sayea sayang taw . HEHE . *malumalu . baru saya tau macam mana nikmatnya couple yangg sebenar yang seperti mana kawan-kawan saya yangg laen cakap . awakk memang takk romantic and saya takk pernah berharap awakk menjadi romantic tapi cukup hanya dengan kata " selamat pagi nenekku sayang " dah boleh buad saya tersenyum satu hari taw . kita pernah break sekali , saya akui saya kecewa sangat time tuhh , saya datangg sekolah pon nyanyi macam orangg gila then tibe-tibe nanges . OUH CENGENGNYE SAYE ! tapi saya nanges pon sebab awak tau ngekk . 9 hari kita break then couple balekk , kita couple masa birthday saya 20 october 2010 . wahh , hari tuhh merupakan birthday saya yangg paling bermakna . awakk tau takk lepas kita couple lagi sekali saya makin sayang dengan awakk , saya serious dengan awak , so saya bagitau parents saya pasal awakk , mak saya setuju saja , ayah ja laaa kurang sikedd .OMG ! saya sangat rindukan detik-detik duluu . saya takan pernah lupa ayat awakk yang nhy :


1 . lau umor panjang awak jangan takot ar saya akan sentiasa pegang tangan awak , pelok awak nan sentiasa pandang awak sorang ja . ( waktuu tuhh saya happy yangg tak terhingga ).
2 . xder sape ley ganti tempat awak dalam hati saye taw . ( saya menanges terharu sanad ) .


saya percaya cakap awakk tuhh , tapi bodohnya saya sebab percaya ! sebab akhirnya kita break . sampai sekarangg saya punya hati belum terbukak untukk couple lg , tapi saya harap saya akan menemui yangg terbaek untuk diri saya dan awakk , saya akann tetap engad janjy kita kalau kita berjodoh :) kita buad sedozen anakk ! HAHA . bodohh3 ja . dan awakk tetap akan saya ingat yang awak pernah jadi yang terbaek dalam hidup saya .


p/s : YOU'LL ALWAYS BE MY HERO , EVEN THOUGH YOU LOST YOUR MIND .I MISS YOUU