<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251490315020488942\x26blogName\x3dFR+;+FOR+REVENGE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://byybunnyelmoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://byybunnyelmoo.blogspot.com/\x26vt\x3d5255312812986486219', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Oh hello. I am Bubu and I am 16. Donuts and novels are my favorite things.

Saturday 4 June 2011

okay , let storyy morry . dah lamee aku tak update blog and my blog totally messy habes . tadi aku ade bukak 2 blog niyh . mak aih sumpah , aku jealous tgok blog dorang , cantek wok , woot woot , sape empunye blog ? adelaaa , let this be my secret . hehe , okay . aku dah luoe bilee last time aku update blog niyy but for sure aku rasee blog aku niyy terlalu boringg untok tatapan umum so aku padam jee link dekat fb biar orangg tak bacee blog akuu lg . biar laa jadi private tamuh public figure sangat . banyak gler hal yang dah terjadi dekat life aku . okay time last update aku konon-2 tgah bahagia nn SHAHIDATUL HAMIZAN .  kononnyee . padahal tak laa sangat . now kami dah break :( alaa , aku memank dah dapat agak kami takkan bertahan lamee punye . he's childish . hello , aku pompan ka kau pompan . i need a protection laa wehy . cehy . konon . i can protect myself but ap function coup-2 niyy . bf kene laa protect gf kun . yang jelas dea niy penakut and takde ciri-2 lelaki idaman . and perkara yang menyesal untok tahun niy ialah coup nn dea . yaa , i've to admit , aku happy laa jugak coup nn dea . tp kat sch jee happy . kat luar dah TAK lagi . ahaha . jahat ka aku niy ? tak kod . semue orangg deserve menyuarakan pendapat kan . dan bagi aku dia bukan terbaik untok aku . tapi yang paling aku GERAM ... baru 1 minggu lebehy break dah ade gf baru woah . name dea ATIKAH NORDIN . that's her name . jealous ? TIDAK . marah ? YA . nanges ? YA . okay why aku tak jealous sebab aku memank dah tak ade perasaan kat dea . itu yang PASTI teramat PASTI . okay np aku marah sebab dia kate dia CINTA aku . wekk ! please . guys ! never said to the girls that you love them unless you really mean it ! faham tak . okay aku terjemah dalam bahase melayu " lelaki ! jangan pena awak cakap dekat perempuan yang awak CINTAKAN mereka kecuali awak betol-2 maksodkan!" okay now do you understand ? great ! lau tak paham jugak tanye mak bapak korangg . hehe . okay , aku nanges sebab aku rase menyesal . hah , np ekh ? perasaan yang tak dapat diungkap dengan kata . tp itu yang aku rasekan . tp bile difikirkan balik . aku rase menyesal sebab dia mensia-2kan aku . dan aku marah sebab aku merasakan diri aku niy begitu mudah untok dicari ganti . grr . SUMPAH ! aku marah . hanya tuhan jee yang tau . lepas dapat yang baru teros cakap yang dea sayangkan aku sebagai ADEK ! ya ALLAH , time tuh aku menanges . aku terase gler . aku menanpgis dengan MAHIRAH . dea pon merasakan apa yang aku rasakan sebab EX boyfriend dea pon mengatakan hal yang samee . kami same-2 KECEWA . lelaki memang begini ya ? tp bile bende niyy terjadi padee lelaki , mereka akan mengatakan yang sebaliknya . so lelaki nn pompan same jee pangainyee . semuenyee terletak pade diri kite masing-2 kan . okay sampai di sini . nk edit something japp .