<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251490315020488942\x26blogName\x3dFR+;+FOR+REVENGE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://byybunnyelmoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://byybunnyelmoo.blogspot.com/\x26vt\x3d5255312812986486219', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Oh hello. I am Bubu and I am 16. Donuts and novels are my favorite things.

Thursday 9 June 2011

okay , tadi aku bace blog si 'A' . JEALOUS wokk . dah laa blog dea cantek then tengok dea nn 
gf dea , memank tak dapat disangkal awek si 'A' niy biase jee tapi dorang tetap nampak sweet .  aku berangan-2 kalau aku dekat tempat gf si 'A' atau aku  berada di situasi yang same dengan awek si 'A; niyy , mesty best kan . mimpi tuh bukan satu angan-2 tapi satu impian so tak salah aku berimpian sebegitu kann . then , aku bukak fb kawan 'A' , name dea pon 'A' , aku bace post-2 dea and dapat tahu sapee gf dea , okay , aku pna minat laa kat budak niy , JEALOUS ? ade laa . siked . then , tibe-2 dapat tahu yang si 'F' pon ade gf . ya ALLAH , sakit hati ! sebab apa , dea pna usha aku . haha . tapi tak semestinye lau usha mesti couple kan ? right now , aku terasa macam nak nanges jee . SYAHIRAH ! stop laa . dari malam tadi sampai petang tadi kau asik nanges . tak penad ke ? OKAY AKU MEMANK PENAD , tapi aku memank cengeng nak buad macam mane kan ? ya ALLAH , nape laa aku niy asik cemburu dengan orang lain ? sebab aku rase diri aku betol-2 tak sempurna . cantek ? TIDAK . comel ? TIDAK . pandai ? TIDAK . kaya ? TIDAK . huh . hidup yang serba tak sempurna . okayy . antara orang-2 yang aku jealous mesti mula dengan huruf 'A' . grr . so name anak aku pon aku nak mulakan dengan huruf A . haa . cam bangang kan aku . jam laptop aku menunjukkan jam 02:21 am , aku memank ngantok , sepatutnye aku tidur awal sebab esok aku nak balik jb , byebye kaklong , lisa and dania . jumpee di jb ya . okayy , hidup aku mesti huru-hare nanty . act . aku suke budak-2 tapi aku tak suke sanad menyemak dekat rumah aku . susah nak buad hw . HW ? cewahhh ! cik SYAHIRAH oih awak tuhh pna plak siap hw . hehe . sekali sekala ade jugakk . tp nanty rumah mesti jadi bising . cakap pasal budak-2 niy , aku nn afiq niyy pna berangan-2 nak anak 12 ! giler wehy . larat tak larat jee nak beranak . tp seriously aku memank sukekan kanak-2 . dan sampai sekarang aku masih berharap kalau aku akan ade 12 orangg anak dengan DEA ! walaupon kami break tak bermakna kami terputus hubungan kan kami masihh jee contact tapi air mata ini tak dapat dibendung kalau dengar suara DEA . aku rindu DEA sangat-2 ! aku tak dapat kawal perasaan aku bila mendengar suara DEA . awak , saya sangat sukakan awak .