<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251490315020488942\x26blogName\x3dFR+;+FOR+REVENGE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://byybunnyelmoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://byybunnyelmoo.blogspot.com/\x26vt\x3d5255312812986486219', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Oh hello. I am Bubu and I am 16. Donuts and novels are my favorite things.

Friday 16 December 2011
FOR REVENGE !



Hey pals and assalamualaikum :) title hariny macam ganas jhea , FOR REVENGE . actually it's a name . FOR REVENGE or FR is a band from bandung . lagu2 dorangg memang bestt . especially PUTIH MATA MEMERAH :( lagu dia memang menyentuh perasaan , lagi-2 kalau tahu lirik dia apa . 


budak-2 dia pon friendly and im starting to like bahasa indonesia . sekarang niy sibok nak carik kawan dekat indo . haha . cool :) setakat niy orang dr bandung yang aku kenal memang peramah-2 yaa . jadi ngga sabar pingin cepat-2 ke sana . bisa ketemu sama mereka . aku nak naikkan band dorang seems aku and mia antara yang pertama meminati band dorgg . i means from the other country laah :) 


FR niy dianggotai oleh 5 orang . hagie , arief ismail , abie , boniex and archimm . buat masa niy aku rapat dengan boniex and hagie . they're so cool . seronok berbual dengan dorangg . hee . mia pulakk lebih rapat dengan boniex and archimm . hmm , macam yg aku cakap aku paling suke lagu putih mata memerah kan ? lagu tuh ditulis liriknya oleh HAGIE JULIANDRI . lagu niy untuk mantan pacarnya . sedihh3 :( bler ad org baik memang tak reti nak menghargai . haishhh =="


di sini aku nak selitkan lahh gamba2 dorgg. tapi gamba vocalist pulakk aku tkdee . so ade 4 jhea laah gamba k ? hee :)



yang ini namanya boniex . dia yang pertama sekali dekat same aku . dia ini friendly banget . aku berkenalan sama dia di twitter . 


yang ini pula namanya abie . hmm , aku tidak pernah bertegur sama dia . almaklum dia sudah punya gf . yaa , takut nanti gf nyaa marah lagi . besides , gf dia kerek amat sich . huhu.




yang ini pula namanya archimm . he's the cutest one among them :) baik juga sich . ngga sombong gitu dehyy . hee . yang ini aku kenal di facebook .






yang ini namanya hagie :) umur dia 21 tahun . tarikh lahir dia 7 julai 1990 . perlu ke ade kene mengena nn 7 ? huh . btw , dia yang paling rapat nn aku . dia baik sangatt :) senang bisa kenal sama dia . dia lah yang buat lagu2 for revenge , he's talented :) 




ini saja , yang bisa aku ceritakan . try laah denga2 lagu dorgg2. mane tahu bisa jatuh hati sama ini underground band :) lepasniy nak cari kawan dr bandung lahh . friendly gituu :) hee .


wassalam ^_^