<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6251490315020488942\x26blogName\x3dFR+;+FOR+REVENGE\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://byybunnyelmoo.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://byybunnyelmoo.blogspot.com/\x26vt\x3d5255312812986486219', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Oh hello. I am Bubu and I am 16. Donuts and novels are my favorite things.

Tuesday 13 December 2011
tuesday's activities !

hey pals and assalamualaikum :) hariny dah hari rabu tapi baru nak update activity semalam . hehe . biase laah im busy with my peminat-2 dekat FACEBOOK and TWITTER . hehe . jealous ? godieee -,- 


actually , hariniy plan nak pergi BATU PAHAT tapi tibetibe cancel . buat apa py sana ? teman sistoku si jaja niy buat keje . okay , seriously dr semalam sampai hariny mak tak habis-2 tanya pasai BEKAS CHENTA HATIKU , AFIQ . serious aku stress , tak selere nak makan lepas dengaa name dia disebut-sebut tapi akhirnye makan jugak sebelum perut menyanyikan lagu POKOK . alaaa lagu yang MUH nyanyikan tuhh . takkan taktahu jugak ? k laah aku bagi sikit lirik dia ;


                                                         tanya sama pokok , 
                                                         apa sebab goyang ??


haa , lebih kurang macam tuh lerrr , tapi aku tukar siked laah if tgah lapaaa . lirik dia camnieee ;


                                                          tanya sama bubu
                                                          mana makananku ??


haaa , lebih kurang macam tuhh , hehe . okay aku dah merepekkk . sesungguhnya aku memang dilahirkan bukan untuk jadi penulis lirik . hehe .


okay back to the topic , disebabkan aku tak jadi pergi batu pahat so aku just melepak jhea duduk rumah sambil online twitter and facebook . dan macam biasa kalau duduk dekat rumah memang HARAM J nak mandi cepat-2 tapi tadi mandi pukul 2 lebih , kira awal letewwww :-P berbanding yang sebelumnya . hehe . then after mandi aku pakai masker , then ikut mak dari belakang bila dia toleh belakang dia terkejut tengok muka aku macam hantu . hehe 


then , aku pon amik ice cream coklat sebab nak makan laah takkan nak buat perhiasan kun ? then terus naik atas , bukak lappy dan online . but before that aku ade snap-snap kejup . hehe . jup3 . aku upload gambaa :)


                                                           
                                                 (ice cream chocolate murahh)


                       
                (pakai masker:)jemput makan ice cream)


                       
                                                              (hee , yummy3)


okayy , aku masukkan tiga gambar jheaa memandangkan gamba yang lain memang sedia buruk sebab orangnyee pon buruk . huhu . tuh jhea laah kod aktiviti hariny . takdee laah banyak manee , tapi biasalahh manusia , berbual memang nak gebangg , pahal ? ade masalah kalau aku nak bergebang ? kesah habisss (Y)


sekian sahaja topik kita pada hari ini TUESDAY'S ACTIVITIES :)


wassalam ^_^